Re: [3DMark] uleglem magii liczb ;-)

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 14:34:21 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak MiW napisał:

> Wrazliwys przyjacielu...

Niezwykle wrażliwy jestem... jak mogłeś mnie tak podpuścić:((

> Czytajac niektore Twoje wypowiedzi, tez cisnie sie na usta
> prowokacja, a tu takie cos...

Moje:)? Które:)?

> Nie do zrobienia. Na pewno nie na tym, co siedzi w skrzynce (na max
> mozliwych ustawieniach tego sprzetu bez o/c wychodzi ok 2800).

OJ. Można powalczyć:] Naprawde;] Trza by jakoś:) zmienić mnożnik i
ustawić wyżswze fsb. Do tego mocno podkręcić karte i można spokojnie
podejść pod 4000:) 3D Mark jest bardzo wrażliwy na FSB a zmiana
taktowań karty też bardzo dużo da:)

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)