Re: Siec pod dosem

Autor: Zbyszek Misiewicz (dune_at_XusuntoX.panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 14:31:14 MET

Użytkownik Marcin napisał:

> Wiem ze Novell rozwiazalby sprawe ale moze jest cos prostszego???
> A jezeli nie to moze ktos sie orientuje jaka by byla cena Novella na 2
> stanowiska pod Dos???

Ale co Was tak z tym _Netwarem_ naszło??
_Netware_ to oprogramowanie serwerowe - chcesz stawiać serwer, który ma
obsługiwać DWA stanowiska tylko w konkekście TCP/IP??

Powiem krótko: windows prawda!!

Żeby Ci sieć chodziła pod dosem musisz załadować:
1. lsl.com
(ftp://hplhpro.kem.ae.poznan.pl/Anonymous/Firms_Data_Drvs/Allied-Telesyn/Nic/2450T/DRV/DOSODI/LSL.COM)
2. pocket_driver_karty.com (np. 3c5x9pd.com)

i... to wszystko.

Następnie musisz uruchomić sobie aplikację, która *działa* pod DOSem.
Jest ich kilka/naście/set.
Możesz użyć:
NCSA telneta: http://panda.bg.univ.gda.pl/~janusz/software.html
browser: arachne - naprawdę dosowa przeglądarka GRAFICZNA :-)

Dla pełni informacji przeczytaj sobie artykuł Jarka Rafy:
http://www.ap.krakow.pl/papers/tcpip1.html

I odchomikujcie się od Netware!!

Zdr.
z.

PS. I poszli won na pl.comp.networking... (choć tam pełno bełkoczących
oszołomów z neo+)