Re: [3DMark] uleglem magii liczb ;-)

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 10:01:00 MET

> Tak sadziłem... PLONK:)))

Wrazliwys przyjacielu...
Czytajac niektore Twoje wypowiedzi, tez cisnie sie na usta prowokacja, a tu
takie cos...

> Szczerze mowiac odpowiedź była z góry ustawiona w pozytywnym tonie ze
> wzgledu na fakt, że jesteś stałym czytelnikiem i od czasu do czasu coś
> sensownego, a nawet bardziej niż sensownego powiesz:)

> Tom to słaby overclocker:)

Ale ja nic nie podkrecam. Pytam tylko, ile powinien wychodzic moj sprzet...

> powalcz z konfiguracja to bedzie 4000:) Do osiagniecia na pewno:)

Nie do zrobienia. Na pewno nie na tym, co siedzi w skrzynce (na max
mozliwych ustawieniach tego sprzetu bez o/c wychodzi ok 2800).

--
pzdr. (jednak)
MiW