Re: TOSHIBA czy HP ???

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 10:50:18 MET

On Wed, 11 Feb 2004 08:18:07 +0100, Zbyszek Misiewicz wrote:

[...]
> Witaj!
> No to tu troszkę bym poliemryzował ;-)

No to ja sobie pofotokopolimeryzuje...
Nie mam nic do współczesnych HP, poza moim jak najbardziej subiektywnym,
skrajnie sekciarskim i zapewne niesłusznym przekonaniem, że dzisiejsze
HP to po prostu bardzo dobre notebooki. Ale już nie świetne ;)

[...]

> Uczcijmy je minutą głośnego rechotania!!
> ;-)

Kiedy ja już sił nie mam... Rechocę tak od kilku lat... ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!