Re: TOSHIBA czy HP ???

Autor: Zbyszek Misiewicz (dune_at_XusuntoX.panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 08:18:07 MET

Użytkownik Rafał Bartoszak napisał:
> On Tue, 10 Feb 2004 22:01:57 +0100, Jacek K wrote:
> Jeszcze dwa lata temu polecałbym HP. Obecnie raczej Toshibę. Po fuzji z
> Compaqiem, HP robi - IMO - takie jakieś nijakie te laptopy :/. Kiedyś to
> były świetne maszyny - mocne obudowy, wszystko jakieś takie...fajne -
> mój absolutny nr 1. Teraz już nie, niestety...
Witaj!
No to tu troszkę bym poliemryzował ;-)
Noszę się dość często zarówno z Toshibą jak i HPC - i jakoś nie narzekam.
Toshiba to dość prosty model: S1400-103.
HPC - nx9010. Bardzo przyzwoita maszynka.
W nowych toshibach irytuje mnie brak FDD - taka zaszłość, ale się
czasami przydaje.
Zwróć uwagę na model: TOSHIBA Satellite A10-S811
Fajne jest to, że Toshiba daje te 24 miesiące gwarancji.
Rzadziej się to zdarza HP czy IBMowi - przedłużenie 12-to miesięcznej
trochę kosztuje.
Zresztą - co się będę rozpisywał: http://www.karen.com.pl/ - dużo
informacji :-)
> Hehe, witamy serdecznie kolejnego doświadczonaego... ;) Ja pochowałem 3
> takie gówna.... Że też są jeszcze na świecie ludzie, którzy to chwalą...
Uczcijmy je minutą głośnego rechotania!!
;-)

Pozdr.
z.