problem z nagrywarka ... baaaaardzo dziwny

Autor: Krzysztof Sitak (krzysztof.sitak_at_neostrada.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 10:57:36 MET

Witam wszystkich

Mam bardzo dziwny problem z nagrywarka. Ale od poczatku:
moja konfiguracja to płyta MSI BX-Master na chipsecie Intel BX
z dodatkowym kontrolerem Promise ATA66 do ktorego podpiety
jest dysk twardy. Dvd Toshibke 16x/48x i nagrywarke Liteon 52x/32x
mam podpiete pod kontroler intelowski ATA33. Bez wzgledu na to
w jakiej kolejnosci podepne napedy, razem czy osobno, nie moge
nagrywac z predkoscia wieksza niz 20x, a z kopiowaniem cd-cd jest
jeszcze gorzej transfer nie przekracza 10x. I teraz najciekawsze gdy
dodatkowo podepne jakis dysk twardy pod kontroler intelowski
wszystko jest ok moge nagrywac z maksymalna predkoscia i z kopiowaniem
cd-cd tez nie ma problemu. System operacyjny w98se, sprawdzalem na me
jest tak samo a instalacja xp nie wchodzi w gre.
Bede wdzieczny za jakies sugestie co z tym zrobic bo mimo ze znam sie
dobrze na komputerach, w tym wypadku jestem bezsilny.

Pozdrawiam wszystkich netowiczow
Krzysiek