Re: TOSHIBA czy HP ???

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 00:34:46 MET

On Tue, 10 Feb 2004 22:01:57 +0100, Jacek K wrote:

> Proszę o poradę.
> Chcę wydać 5-6 tyś zł na laptopa. Interesuje mnie wasze zdanie na temat
> wytrzymałości fizycznej laptopa.
> Ktory jest lepszy pod tym względem - TOSHIBA czy HP ?

Jeszcze dwa lata temu polecałbym HP. Obecnie raczej Toshibę. Po fuzji z
Compaqiem, HP robi - IMO - takie jakieś nijakie te laptopy :/. Kiedyś to
były świetne maszyny - mocne obudowy, wszystko jakieś takie...fajne -
mój absolutny nr 1. Teraz już nie, niestety...

> Mam California Access i bardzo szybko pękła mu obudowa - zanzanczę tylko że
> nim nie rzucałem o ścianę :)

Hehe, witamy serdecznie kolejnego doświadczonaego... ;) Ja pochowałem 3
takie gówna.... Że też są jeszcze na świecie ludzie, którzy to chwalą...
Można wiedzieć, jaki model ?

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!