Re[2]: Alternatywne stery do Live'a

Autor: Creapi (Creapi_at_tlen.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 00:34:48 MET

Witaj Corran,

W Twoim liście datowanym 10 lutego 2004 (22:22:20) można przeczytać:

C> http://www.tech-pc.co.uk/audigy-2.php

Hmmm... niezłe. Ale na razie muszę to odłożyć bo dotarłem do KXProject.
http://kxproject.lugosoft.com/down.php?language=en

Jest to cały alternatywny driverpack do chyba wszystkich SBLive'ów i Audigy'ów.
Sterowniki + cały złożony system DSP... pracujący w RT.
Skomplikowany i owszem ale... MASACRA SECATOREM co to potrafi (najbardziej podoba mi się moduł kxDSP, reszty jeszcze nie rozgryzłem). Średnio czytelny interface no ale... coś za coś i podejrzewam, że to kwestia wprawy. Potrafi m.in. zdekodować sygnał prologic oraz realizuje w rt cały komplet efektów dla muzyków (fuzz, echa, kompresory, expandery, EQ, Chorusy, Flangery, reverby, pitchshiftery, i kilkanaście jeszcze innych). Do tego system skórek, pełna kontrola nad dźwiękim przestrzennym (każdy kanał osobno SW i Central też) i wreszcie w pełni zapisywalne ustawienia. Niektórym nie spodoba się brak (jeszcze) obsługi pilota IR. Ja nie mam więc nie narzekam. Na koniec dodam, że w opcjach ustawien jest jezyk polski.
Interface kxDSP przypomina programy AudioMulch i Buzz.
Bardzo dobra alternatywa i... chyba za free. Polecam.

--
Pozdrowienia,
 Creapi