Re: Dual channel i memtest86

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 23:13:42 MET

Cześć,
Mam takie pytanko. Jakimi programami i w jak długim cyklu (dodatkowo
stosujecie moze jakies specyficzne ustawienie w tych programach) sprawdzacie
swoją pamięc pod względem prawidłowego jej działania, czy to po zakupie
nowej, czy tez po zmianie jej konfiguracji (np. po zaostrzeniu timingów)?
Czy wystarczy przejście np. memtestem, czy posiłkujecie sie jeszcze jakimiś
(np. zasugerowanym w poście wyżej Goldmemory). Aha i jeszcze jedno. W jakiej
kolejności dokonac testow jesli procek jest nowy/przetaktowany. Czy np. taki
Prime, albo CPU Burn testują jedynie/głównie procki, czy tez po czesci takze
pamiec i ewentualnie blad jaki sie zdarzy podczas takiego testu nie musi
wcale oznaczac ze to wina procka. Wzięło mnie cuś na takiego pytania i
dywagacje, musiałem je w koncu zadac, bo to wazna sprawa.
Pozdr.,
Kolu