Re: Dual channel i memtest86

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 22:00:51 MET

On Tue, 10 Feb 2004 18:28:32 +0100, "Anka S"
<stonoga_at_NoSPAM.poczta.fm.invalid> wrote:

> Są dwa kompy blizniaki na Intelu D865PERL z P4 2.4 i pamieciami DDR400
> (bios pisze -operating in dual channel dynamic paging mode).
>
> oba chodzą bez wieszania (chyba ze wlasciciel cos namiesza softwarowo, co
> sie czasem zdarza).
>
> Memtest86 staje po 5 sekundach, na innych kompach bez duala śmiga.
> Czy ma prawo stawać? Czy Memtest86 obsluguje Duala?

To są programy, które niekoniecznie w sposób do końca legalny odwołują
się do sprzętu. Tego typu programy lubią czasami zawieszać się bez
wyraźnych przyczyn. Miałem kilka różnych komputerów na których jeden z
nich działał, drugi nie i odwrotnie.
Do testowania polecam raczej czysty system + Prime 95 + ewentualnie
jeszcze np. Hot CPU Tester i dobrych kilka godzin testowania.

--
Pozdrawiam
  Bartek