Re: plyty z chipem 865PE a 875P

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 21:36:29 MET

On Tue, 10 Feb 2004 11:02:45 +0100, "azbest" <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
wrote:

> Mozna jasniej ? Co masz do zarzucenia tym co wypisalem ? Jaka roznica
> pomiedzy nimi a twoimi za 700 zl ?
> Chyba ze twoje 700zl odnosi sie do 1 kostki 512.

Za jakieś ~400 PLN (za moduł) możesz kupić sobie moduły Infineon'a
512MB na kościach Infineon'a. Chipsety Intela zrobiły się ostatnimi
czasy raczej wybredne na różnego rodzaju moduły pamięci, zaśz
Infineonami niegdy nie miałem pod tym względem problemów.

> 250
> procentowo

Pewnie w 3dMark'u ;-).

> Skoro 10% to chyba jujz warto ?

A czy poniesione nakłady na szybsze pamięci, na możliwość
overclockowania będą współmierne do osiągniętych korzyści?
Czy będziesz non'stop zapuszczał takiego 3dMark'a i obserwował wyniki
albo katował maszynę w taki sposób, że te 10% szybciej przełoży się na
realny zysk?
Za 5-10% wzrostu wydajności IMHO nie warto no chyba, że robisz to dla
zasady, jak niektórzy na tej grupie.
Za pół roku i tak okaże się, że wydajność Twojego systemu w porównaniu
z nowymi obecnymi na rynku wynosi powiedzmy ~0.7 a jego wartość
rynkowa spadnie pewnie o połowę.

--
Pozdrawiam
  Bartek