Re: Problem z Hercules ati radeon 8500le

Autor: Exar (no_at_spam.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 19:08:07 MET

Użytkownik "th44" <niemam_at_maila.pl> napisał w wiadomości
> Witam, zakupiłem sobie właśnie taką kartę i mam z nią poważny problem:
> komputer zawiesz się po pierwszym teście w 3dmark 2001se, przy graniu np w
> GTA w wyższej rozdzielczości zawiesza sie komputer po 2-3 minutach.
> Moja konf to: abit nf7 ver 2.0 + athlon 2200+ + 256 ddr kingmax + dysk
> seagate 40 mb + ta karta nieszczęsna. (obudowa modecom, zasilacz feel atx -
> wszyskie napięcia w normie)
> Temp procka to jakies 36 stopni (nie jest podkręcony obecnie nawet).
> Nie wiem co to może być czy ta karta jest uszkodzona ?
**
    Nie chce Cie martwic, ale to dosc "popularny" w herculesie 8500le/9100
problem.
Ostatnio znajomy zwrocil polowe sprzedawanej parti '9100', bo wykazywala takie
objawy.
Pseudo rozwiazanie to zmniejszenie taktowania karty, ale to sprawia tylko, ze
resety/zwisy sa rzadsze.

    Sam mialem identyczny klopot pol roku temu. Myslalem ze to zasilacz (wtedy
megabajt 350W), ale wymienilem karte na inny egzemplatz i problem zniknalod
razu. Wnioskuje, ze jednak to nie bylo zasilanie. Stawiam na jakies wady
fabryczne niektorych egzemplarzy tego konkretnego modelu. Moze zle zamocowany
radiator, przegrzewajacy sie GPU albo ciecie kosztow i stosowanie tanich
elementow?
Reklamuj karte. Powodzenia!

--
Exar          "Hope is the first step on the road to disappointment"
|| Athlon XP 2000+ *  Abit NF7  * 2x256MB PC2700 MDT ||