Re: divx rwa - czy to sprzet?

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 18:27:12 MET

> Plyta Matsonic MS8167 KT333, dzwiek 6 kanalowy, DURON 1600 MHZ, HIS
> Radeon 9200SE 64 MB i moj wielki problem - na windowsie XP podczas
> ogladania filmow divx czy teledyskow co jakis czas obraz zacina sie na
> moment i nastepuje "skrzekniecie" dzwieku - sytuacja raz jest co kilka
> sekund, raz co kilkanascie sekund, ale wystepuje ciagle i psuje cala
> zabawe - bardzo prosze o pomoc, czy to wina sprzetu? JEsli tak to co
> wymienic? Komputer jest swiezo kupiony...
>
> Wielkie dzieki!

Czym odtwarzasz? U mnie cos takiego zaczęło występować gdy sobie
zainstalowałem nowego xp przy oglądaniu Bestpleyerem i niestety z żalem
musiałem pożegnać z tą odtwrzarką ,bo nie udało mi się ustalić co było
przyczyną. Wiec może masz podobny problem. (dodam że na tym samym sprzęcie
tylko z systemem na starej b2 wszystko było ok)