Problem z Hercules ati radeon 8500le

Autor: th44 (niemam_at_maila.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 18:46:43 MET

Witam, zakupiłem sobie właśnie taką kartę i mam z nią poważny problem:
komputer zawiesz się po pierwszym teście w 3dmark 2001se, przy graniu np w
GTA w wyższej rozdzielczości zawiesza sie komputer po 2-3 minutach.

Moja konf to: abit nf7 ver 2.0 + athlon 2200+ + 256 ddr kingmax + dysk
seagate 40 mb + ta karta nieszczęsna. (obudowa modecom, zasilacz feel atx -
wszyskie napięcia w normie)

Temp procka to jakies 36 stopni (nie jest podkręcony obecnie nawet).

Poprzednio miałem jakiegoś ATI 7500 LE i nie było żadnych problemów z
kompem.
Nie wiem co to może być czy ta karta jest uszkodzona ?
Pozdrawiam i proszę o pomoc bo mam już niezłą dolinę i nie wiem co robić.
Wgrane najnowsze sterowniki.