Re: [OT] 3D Mark jak zaspokoić dzieciaka

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 12:08:26 MET


Użytkownik "JorMunGanDur" <x_at_x.x> napisał w wiadomości
news:c08u5g$guv$1_at_korweta.task.gda.pl...
> User_____<'Kobi'>
> E-Mail___<kobi_7_7_7_at_go2.pl>
> MessageID<news:c08o21$j3d$1_at_atlantis.news.tpi.pl>
>
> > potem się dziwisz,
> Ja się nie dziwie bo wiem że 3d mark to jedno wielkie jajo :)
Widocznie Twoje zdanie wynika z braku wiedzy. W sumie obecnie 3DMark
jest chyba najbardziej miarodajnym i najczęściej używanym Benchmarkiem
podsystemu graficznego komputera. Dla mnie to żadne "jajo" nie jest bo
zmiany w wynikach (np. przy podkręceniu / zmianie sterów) widać gołym
okiem w grach.
A ty sprawdź jeszcze raz ten wynik 3DMark-a przy AA i filtrowaniu "pod
kontrolą aplikacji". AFAIR to przy wymuszonych wartościach 3D Mark może
sobie pisać, że AA jest wyłączone a faktycznie tak nie jest.

Kobi

-- 
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***
* Gainward GF3Ti/200 175_at_250 / 400_at_520 / Teac CD-W512EB **
* Seagate Baracuda IV 80GB 7200RPM / Samsung SM 757 DFX **


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:11:48 MET DST