Re: EPOX: 8RDA3I vs 8RDA+

Autor: Zino- (parczew_at_procommerce.lodz.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 12:45:20 MET

niebaum napisal(a) w wiadomosci: ...

>[...] chociaz wszystkie uwagi beda dla mnie cenne;

Jestem posiadaczem modelu 8RDA3I, AFAIK od modelu 8RDA3 jest chipset Nforce
2 ultra 400 i obsluguje 400 FSB i dual ram. Co do samej plytki mozliwosci
podkrecania sa ogromne i dotyczy to chyba wszystkich modeli ( firma dla
overclockerów ). Jednak musze powiedziec ze mialem z nia problem, a
mianowicie po 3 tyg. uzytkowania padl mi na niej kontroler od stacji FDD..
ale chyba mielem niesamowitego pecha :)) Poza ta "drobnostka" plytka
chodzila cacy. Pozdrawiam