Re: EPOX: 8RDA3I vs 8RDA+

Autor: szpila (szpila_at_SPAMISKOdreamteam.com.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 16:11:32 MET

Uzytkownik "Zino-" <parczew_at_procommerce.lodz.pl> napisal w wiadomosci

> Jestem posiadaczem modelu 8RDA3I, AFAIK od modelu 8RDA3 jest chipset
Nforce
> 2 ultra 400 i obsluguje 400 FSB i dual ram. Co do samej plytki mozliwosci
> podkrecania sa ogromne i dotyczy to chyba wszystkich modeli ( firma dla
> overclockerów ). Jednak musze powiedziec ze mialem z nia problem, a
> mianowicie po 3 tyg. uzytkowania padl mi na niej kontroler od stacji FDD..
> ale chyba mielem niesamowitego pecha :)) Poza ta "drobnostka" plytka
> chodzila cacy. Pozdrawiam

tez mam 8RDA3I,
kupilem ze zwalonym dzwiekiem na plycie... cala noc siedzielem i
kombinowalem ze sterownikami by myslalem zem lama ;-D
wymienili od reki i teraz jest super odpukac puk... puk...

dla tego nie kupilbym teraz wysylkowo... bo to wiadomo wymienia, ale to
przesylanie w ta i zpowrotem...

nie mam podlaczonej stacji dyskietek... ale chyba teraz sprawdze czy dziala
kontroler...

--
Marcin <szpila> Szybilski