EPOX: 8RDA3I vs 8RDA+

Autor: niebaum (niebaum_at_gmx.net)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 11:54:33 MET

witam,

interesuje mnie roznica pomiedzy tymi dwoma plytami (jak w temacie); nie
pytam o roznice oczywiste (wyposazenie plyt) tylko o stabilnosc,
podatnosc na podkrecanie, wydajnosc etc. niestety nie doszukalem sie
testu porownujacego te dwie plyty;

co z obsluga FSB400 przez 8RDA+? afaik rev2.1 tej plyty jest juz na
chipie nforce2 ultra400, co wlasciwie znaczyloby, ze plyty roznia sie
tylko i wylacznie rodzajem karty dzwiekowej, obecnoscia fw etc... no i
cena (chociaz cena 8RDA+ ostatnio poszla w dol, wiec roznica sie
zmniejsza); jak jest w rzeczywistosci?

pytanie kieruje raczej do osob, ktore mialy blizsza stycznosc z obiema
plytami, chociaz wszystkie uwagi beda dla mnie cenne;

pozdrawiam,
Maciej