Ge Force czy Radek

Autor: PiotrAS (piotras84.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 11:49:04 MET

Chciałbym się zapytać jaką kartę w granicach 500 - 700 zł byście
polecali.Zastanawiam się jeszcze czy to ma być Radek czy Ge Force
jakiś.Planuję , aby miał już te 256 Mb ramca. W tej cenie wygląda na to ,że
jakiś Gf FX 5600 , ewentualnie Ati Radek 9600. Z tego co Mi wiadomo na
Radkach nie zawsze działa tak jak powinien TV OUT , a na nim Mi także zależy.
Jakie są wasze opinie ?? Może polecacie coś innego w tej cenie ?

Thx za odpowiedź