Re: Ge Force czy Radek

Autor: Pamir (Pamir_kr_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 18:07:28 MET

Użytkownik "PiotrAS " <piotras84.SKASUJ_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym się zapytać jaką kartę w granicach 500 - 700 zł byście
> polecali.Zastanawiam się jeszcze czy to ma być Radek czy Ge Force
> jakiś.Planuję , aby miał już te 256 Mb ramca.

Toz to totalna pomylka, teraz zadna gra nie potrzebuje 128 (jest kilka, ale
to naprawde kilka wyjatkow np. Halo) a nie dopiero 256. Tak ilosc ramu to
nic wiecej jak tylko chwyt marketingowy. Nawet jak kupisz karte z 128 ramu w
cenie do 700zl to jak przyjda gry ktore beda tyle naprawde wymagac to i tak
karta bedzie za stara, zeby je pociagnac.

W tej cenie wygląda na to ,że
> jakiś Gf FX 5600 , ewentualnie Ati Radek 9600. Z tego co Mi wiadomo na
> Radkach nie zawsze działa tak jak powinien TV OUT , a na nim Mi także
zależy.

Kolejne nieporozumienie, jakos obrazu na TV OUT od radka jest
nieporownywalnie lepsza od tych na Gf FX
Jak dla mnie to dwie rozne klasy i nie ma ich nawet co porownywac.

> Jakie są wasze opinie ?? Może polecacie coś innego w tej cenie ?

Tak jak ktos juz napisal w tej cenie to tylko modowlany Radeon 9500 cena ok
600zl. Jednak ja na Twoim miejscu jeszcze bym troche poczekal, dozbieral i
za 900zl kupil Radeona 9700, to jest karta naprawde dobra i przyszlosciowa,
nawet za rok jak wyjdzie Doom III czy Half-life 2 nie pownno byc problemu
zeby pograc i to w calkiem przyzwoitej jakosci. A po lekkim o/c spokojnie
powinna wystarczyc na 2 lata.

> Thx za odpowiedź

Pozdrawiam
Pamir