Re: Ge Force czy Radek

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik (cormac82WYTNIJ_TO_at_o2.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 14:29:47 MET

PiotrAS wrote:

> Chciałbym się zapytać jaką kartę w granicach 500 - 700 zł byście
> polecali.Zastanawiam się jeszcze czy to ma być Radek czy Ge Force
> jakiś.Planuję , aby miał już te 256 Mb ramca.

Po co 256MB?? Nawet 128MB to obecnie, wedlug mnie, troszke na zapas. Nie ma
NAJMNIEJSZEGO sensu brac taka karte z 256MB. Moze ma to sens przy
najbardziej wypasionych konstrukcjach typu Radeon 9800 XT. Bo przy
slabszych kartach typu fx5600 czy R9600 nawet tej pamieci nie wykorzystasz.
A zaplacisz wiecej - po co?

> W tej cenie wygląda na to ,że
> jakiś Gf FX 5600 , ewentualnie Ati Radek 9600. Z tego co Mi wiadomo na
> Radkach nie zawsze działa tak jak powinien TV OUT , a na nim Mi także zależy.

Zle Ci wiadomo. Wystarczy tylko miec wlasciwa przejsciowke (powinna byc w
komplecie). Ludzie, ktorzy mieli klopoty z kolorami itp. podpinali sie nie
tak jak trzeba (przejsciowka od geforce'a czy cos takiego), a potem lecieli
z morda, ze ATI to gowno.

> Jakie są wasze opinie ?? Może polecacie coś innego w tej cenie ?

Radeon 9500 przerobiony na wersje PRO (mozna kupic w internecie R9500 z
gwarancja poprawnej przerobki). Za taka cene (kolo 590pln chyba) ta karta
bije cala konkurencje. A juz na pewno R9600 czy fx5600.

P.S. Dlaczego piszesz "mi" z duzej litery? Taka forma autogrzecznosciowa?
;P MSPANC :)

Pozdrawiam!

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik   ::  "Life can be for living         ::
:                               ::   Just try and never give in!"    :