Re: komp ma opory z włączaniem się.:( HELP!!!

Autor: mhuzar (marhuz_at_zwm.punkt.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 10:33:54 MET

Ja miałem coś podobnego na mojej MSI KT3 Ultra2, tylko że na XP.
Pasek uruchamiania zatrzymywał się na logo Windows. Po wyłączeniu i
włączeniu szło już normalnie.......do następnego razu.
Po całym weekendzie zszarganych nerwów, metodą prób i błędów wyłączyłem
FASTWRITE karty graficznej - i poszło normalnie :))).
Możesz sprawdzic czy to nie powoduje jakichś błędów...........
Pozdrawiam
mhuzar