Re: [NTG] Sorki sale mnie trafia

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 09:25:32 MET

W artykule news:225444452.20040210004450_at_lazikowiec.pecet.pl,
niejaki(a): lazik_s z adresu <spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl> napisał(a):

> Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!
>
> Pewnego dnia, a było to w poniedziałek wieczorem, Norbert napisałeś na
> pl.comp.pecet coś takiego:
>
> A to bardzo ciekawe. Miałeś przez pewien czas poprawnie skonfigurowany
> czytnik. Potem coś zwaliłeś. Nie umiałeś skonfigurować OE PT czy QF. A
> teraz masz na wypasionym sprzęcie win98. Dobre tłumaczenia. Szkoda że
> M$ nie wycofał się ze wsparcia technicznego dla tego SO bo zapewne byś
> się tłumaczył, że support nie jest w stanie ci pomóc ponieważ już nie
> działa. Support działa więc porozmawiaj z nimi czemu masz zwalony
> [...]

Wytlumacze Ci jeszcze raz bo widac czytasz grupe co drugi post.
w98 mam na sprzecie ktory sluzy mi do laczenia z internetem. A nowa
maszynka z siga jest do innych celow.
Wiadomosc pisze wiec raz na nowym a raz na starym sprzecie...
Na nowym jest XP a na starym 98. I dlatego jak wysylam z nowego to jest ok
a jak ze starego to u niektorych sie delimiter zle pokazuje...choc
naprawde ustawilem wszystko wedle zalecen strony www ktora byla jakis czas
temu podawana.
A przy probie instalacji laty do delimitera na tym kompie z W98 wyskakuje
kmunikat "Do zainstalowania tego uaktualnienia potrzebny jest SP1"
Tyle ze nic nie pisza o jaki sp chodzi..czy do OE6 czy do win98...
A ze mam modem tylko to zawiłe pielesze strony microsoftu update poprostu
nie znalazlem... moze zle szukam,,moze mam na to za malo czasu z racji
modemu...poprostu nie znalazlem.
I od razu jak pewnie napiszesz "To pisz z nowej maszyny" ... widzisz...jak
mam okazje to pisze.. jednak jak jest noc i obok spia domownicy i moja
druga polowka to ja wole nie ryzykowac obudzenia wszystkich odpalajac
nowego kompa ktory z racji wiatrakow wiekszej ilosci jest sporo
glosniejszy od starej maszynki ktorej nie slychac bo nie ma procz
zasilaczam czego byc slychac.
A ze ostatnio cale dnie pracuje i mam czas tylko w nocy na lektore grupy
to jestem skazany na w98 ( malutki dysk ). Moze zakupie jakis wiekszy na
ktorym sie xpek zmiesci...ale poki co ... skoro uwazasz ze jestes taki
obcykany w temacie i juz tyle osob strofowales i wrzucales na listy
buraczane to dlaczego poprostu nie pomozesz i nie wskazesz mi co mam
doinstalowac i ewentualnie gdzie to na witrynkach microsoftu siedzi a
zamiast tego jak zwykle krytykujesz i drwisz...grupa jest od tego by sobie
pomagac...a nietylko krytykowac.
Pozdrawiam.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********