Re: [NTG] Sorki sale mnie trafia

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 00:44:50 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w poniedziałek wieczorem, Norbert napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> To nie pomagaj. A tepsa zablokowala..ale dostep z innych operatorow
> internetu :-P A delimiter u mnie jest ok i cudowalem juz rozne
> rzeczy .. a lata do delimitera mi sie nie zainstaluje bo musi byc
> SP1 a pod 98 raczej go nie znalazlem.

A to bardzo ciekawe. Miałeś przez pewien czas poprawnie skonfigurowany
czytnik. Potem coś zwaliłeś. Nie umiałeś skonfigurować OE PT czy QF. A
teraz masz na wypasionym sprzęcie win98. Dobre tłumaczenia. Szkoda że
M$ nie wycofał się ze wsparcia technicznego dla tego SO bo zapewne byś
się tłumaczył, że support nie jest w stanie ci pomóc ponieważ już nie
działa. Support działa więc porozmawiaj z nimi czemu masz zwalony
delimiter :)

ps Jakbyś znowu nie wierzył że coś jest z nim nie tak to googlaj

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --