Czy warto Audigy2? (długie)

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 09:37:38 MET

Witam!

Nie mam możliwości nigdzie przetestować Audigy2 a zastanawiam się nad jej
zakupem (wersja podstawowa). Obecnie mam kartę zintegrowaną z MB ASUS A7N8X
Deluxe. Czy warto wydać te kilkaset złotych? Słoń mi na ucho nie nadepnął i
jesli chodzi o dźwięk jestem raczej wymagający. Trudno mi ocenić, czy to co
mam teraz jest wystarczające czy nie - po prostu nie mam porównania.
Głośniki: 2+1 (w miarę przyzwoite) i póki co nie planuję zwiększyć ich
liczby (kusi mnie kino domowe ale moje warunki mieszkaniowe nie dają mi
szans na sensowne ustawienie większej liczby głośników). Często używam
słuchawek (równiez przyzwoite - słyszę wyraźną róznicę jakości przy
odtawrzaniu płyt CD z discmana, mikrowieży i wieży Pioneer). Zastosowanie -
filmy, słuchanie muzyki (WAV, MP3 min.192kbit, MID), gry, obróbka video.
Wszystko w zakresie amatorskim - zakup Audigy2 miałby zwiększyć radość z
używania komutera. Słyszałem, że moja płyta dysponuje układem dźwiękowym na
wysokim poziomie i stąd moja niepewność co do słuszności zakupu nowej karty.

Pozdrawiam
Tygrysek

--
Asus A7N8X Deluxe | AMD Barton 2500+ | 1GB DDR333 Dual Channel  | WD Caviar
80GB WD800JB | Seagate SATA 120GB ST3120026AS | Geforce3 Ti200 | Asmax