Re: Czy warto Audigy2? (długie)

Autor: Corran (corran[usun-to)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 15:33:30 MET

Dnia Tue, 10 Feb 2004 09:37:38 +0100, Tygrysek <ty-grysek_at_wp.pl> napisał:

> Witam!
>
> Nie mam możliwości nigdzie przetestować Audigy2 a zastanawiam się nad jej
> zakupem (wersja podstawowa). Obecnie mam kartę zintegrowaną z MB ASUS
> A7N8X
> Deluxe. Czy warto wydać te kilkaset złotych? Słoń mi na ucho nie
> nadepnął i
> jesli chodzi o dźwięk jestem raczej wymagający. Trudno mi ocenić, czy to
> co
> mam teraz jest wystarczające czy nie - po prostu nie mam porównania.
> Głośniki: 2+1 (w miarę przyzwoite)

tzn jakie? za 200zł czy za 1200 zł, IMO na slabych glosnikach i tak nie
uslyszysz roznicy, Sound Storm jest naprawde fajny IMO wystarczajacy do
twoich zastosowan.

i póki co nie planuję zwiększyć ich
> [...]
> szans na sensowne ustawienie większej liczby głośników). Często używam
> słuchawek (równiez przyzwoite - słyszę wyraźną róznicę jakości przy
> odtawrzaniu płyt CD z discmana, mikrowieży i wieży Pioneer).
> Zastosowanie -
> filmy, słuchanie muzyki (WAV, MP3 min.192kbit, MID), gry, obróbka video.
> Wszystko w zakresie amatorskim - zakup Audigy2 miałby zwiększyć radość z
> używania komutera. Słyszałem, że moja płyta dysponuje układem dźwiękowym
> na
> wysokim poziomie i stąd moja niepewność co do słuszności zakupu nowej

Na wysokim poziomie jak na zintegrowany układ, jeśli koniecznie chcesz
zmieniać to weź Hercules Fortissimo III, super jakość dźwięku (Audiogy
zoststaje w tyle), troch uboższe sterowniki i połowa ceny Audogy.

--
  ___                                 #  To jest puste...ciągnie  #
/ __\__  ________________            #  się w nieskończoność...  #