Re: procek mobile czy normalny ?

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 00:35:59 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w poniedziałek popołudniem, aXon napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> no wlasnie z ta cisza mobilnych to jest 5+.
> jednak cena jest ... 2 razy ..

Jak ci nie zależy na gwarancji na procka to Athlony można przerobić na
mobilne :)

> ale czy przy ogladaniu filmow czy robieniu w photoshope czy
> autocadzie bedzie chodzil wiatrak non stop ? czy chodzi to juz o
> gierki (te lepsze) ?

Adekwatnie do grzania się procka.

> i powiedzcie jeszcze cos na temat california acess.. bo na toshibe
> to ja nie mam niestety kasy..

Poczytaj archiwum, poszukaj na googlach. ogólnie firma ta nie ma
najlepszych notowań. Ja np wybrałem sprzęt jak ze stopki. Na polskich
grupach nie było zbyt wielu informacji, ale że Niemcy mieli raczej
pochlebne opinie to wybrałem tak jak wybrałem. Na razie jest b.dobrze.
Brak jakichkolwiek problemów. Jeśli chodzi o wiatrak to u mnie raz na
1h się załącza na ok 2min. Przy grach więcej ale tego akurat wtedy za
bardzo nie słyszę :) Jeśli chodzi o graficzną w moim przypadku daje
ponad 6300pkt w 3D Marku 2001 SE a gry (NBA Live 2003, Raven Shield)
działają płynnie. To wszytko przy 256MB DDR.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --