Programy a wywołanie okienka połączenia internetowego

Autor: Artur Wojtkowswki / arturwu (arturwojtkowski_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 23:53:54 MET

Witam
Bardzo prosze o pomoc lub skierowanie mnie na odpowiednia grupe.
Problem jest nastepujacy: Jesli komputer jest rozlaczony z internetem to
klikam i uruchamiam jeden z programow np. GG, bot, kaaza, konsole na czat to
nie pojawia mi sie okienko polaczenia internetowego i programy w zwiazku z
tym pokazuja blad. Sa dwie aplikacje co wywoluja polaczenie internetowe: IE
i Outlok. Czyli np. zeby polaczyc sie z GG musze najpierw kliknac w IE lub
Outlok i dopiero w GG. Dodajac tylko GG do autostartu nie uzyskuje
polaczenia, musi tez sie tam znalesc np. Outlok.
Podpowiedzcie mi gdzie mam cos ustawic/przestawic zeby wyzej wymienione
programy wywolywaly polaczenie netowe.
Kilka danych: System XP Home, komputer laptop, lacze Dialog, modem Intracom
na USB.
Bede bardzo wdzieczny za pomoc, z gory dziekuje.

Ps.Mam identyczne programy i sprzet na drugim komputerze z win98 i ten
problem nie wystepuje.

--
pozdrawiam
Artur Wojtkowski / arturwu