Re: opinia zasilacz Huntkey

Autor: liet (liet-kynes_at_BezSpamu.gzeta.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 23:38:59 MET

Sander naskrobał(a)...

> Bo jakoś nigdzie się nie doczytałem, że Huntkey ma zabezpieczenia:
> p.zwarciowe, p.przeciążeniowe, p.przepięciowe, termiczne.

przeciw zwarciowe napewno ma - przez przypadek oczywiscie :) zobilem mu
na krotko 5V, a innym razem 12V z molexa do obudowy. poszla iskra, komp
sie wylaczyl, to bylo jaki rok temu i nadal mi dobrze chodzi.
pozdrawiam

--
L.I.E.T.K.Y.N.E.S.: Lifelike Intelligent Entity Trained
for Kamikaze Yelling and Nocturnal Efficient Sabotage