Re: obciazenie procka

Autor: liet (liet-kynes_at_BezSpamu.gzeta.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 23:50:10 MET

Pawel K. naskrobał(a)...
> Witam
> Czy to normalne http://republika.pl/pavvcio/test.jpg ?? Test wykazal duze
> obciazenie procka prze odczycie plyt DVD
> DVD podlaczony jest na: primary => slave. Na master siedzi LG CDR.
>
> Abit KT7A Raid
> Athlon 1.4 (10,5x133)
> 512 SDRam PC 133
> GF 2GTS Pro
> SB 128 PCI
> WDC 120GB JB
> LG 8320B_at_8400B
> LiteOn 166s

a tego dvd to chyba nie podpiales do RAIDa?
tez mam tego abita i kontroler raid sie gryzie z czytnikami dvd, a proba
wypalenia plytki w cdrw LG konczyla sie zwykle zwisem.
A jesli optyki masz podaczone do standardowego kontrolera to ta LG o ile
pamietam nie obsluguje UDMA i stad obciazenie procka. Obsluguje
MultiWord DMA, wiec wlacz to jesli nie masz wlaczone.
Ja mam LG 12/8/32 i ona tez nie obsluguje UDMA, tylko MW DMA.
wiec jesli masz wolniejsza od mojej, to na 99% nie obsluguje UDMA.
pozdrawiam

--
L.I.E.T.K.Y.N.E.S.: Lifelike Intelligent Entity Trained
for Kamikaze Yelling and Nocturnal Efficient Sabotage