Re: Jaki monitor 19'' CRT?

Autor: Alti (tuniema_at_adresu.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 23:32:41 MET

Użytkownik "axial" <axial_at_poczta.onet_kropka_pl> napisał

> Tak, ale żeby taki kontener kupić musisz wziąźć kredyt na min. pół roku,

No albo handlujesz i robisz biznes albo nie...

> po drugie pokaż mi dystrybutora w Polsce
> który kupuje kontener płyt głównych jednego rodzaju....

Zamysl mojej wypowiedzi byl taki ze jak jestes powazna firma handlujaca
elektronika to kupujesz u azjatow kontener elektroniki. Nie chodzi mi o to
ze ma byc to 8200 sztuk ASUSa pod P4 tylko kontener elektroniki przez ilosc
ktorej dzielisz cene transportu i wycodzi ci nieduza sumka w pzeliczeniu na
1szt (np plyty glownej asusa).

Pozdrawiam
Wojtek