Re: Zabezpieczenie serverka przed pozarem

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 23:10:35 MET

"kyrix" <kyrix_at_NOSPAM.o2.pl> wrote in

> Dobra, dziekuje bardzo za pomoc! Jakby ktos mial jescze jakies
> pomysly, niech smialo pisze!

Zamiast na wykladzinie, ustaw go na plycie meblowej czy czyms innym z
definicji slabo palnym. Nie trzymaj otwartej obudowy (aby jakis kondensator
nie wystrzelil - choc to chyba nie stwarza ryzyka poz.). A detektor dymu
(taki zwykly, przerazliwie piszczacy, nie odcinajacy zasilanie) warto miec.
Mieszkanie warto ubezpieczyc tak czy siak.

> Mnie te argumenty jush bardziej przekonaly, ale musze jeszcez
> wspollokatorow namowic :)

Najwiekszy minus to koszty zasilania - wyjdzie Ci pewnie ze 20 zl
miesiecznie (niech korzystajacy zrobia zrzutke) :-)

Pozdrawiam,
Wojtek