Re: zasilacz buczy :)

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 23:33:45 MET

Użytkownik "Roman" <WYTNIJTOgarmin5_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Zasilacz ma pewnie passiv PFC a jest to realizowanie poprzez włączenie w
> szereg z zasilaczem dławika. Jeśli dławik jest marnej jakości to będzie
> buczał i nic na to nie poradzisz. To buczenie nie ma żadnego negatywnego
> wpływu na nic.

Ten zasilacz ma passive PFC. Ale z drugiej strony to poczytalem wypowiedzi
ludzi na grupie jakoby roznica w poziomie glosnosci w porownaniu do cedegena
miala by byc znaczna. A u mnie jest odwrotnie, jest on glosniejszy od
codegena (tyle ze inny dzwiek wydaje). Nie wierze zeby takie cos bylo
pominiete w ocenach lub porownaniu tych dwoch zasilaczy.
Spotkalem sie jeszcze z takim czyms ze to rdzen trafa moze byc pekniety lub
nie dokrecony. Co wy na to?

--
Pozdrawiam,
Shadow