Re: COMBO LiteOn vs LG vs inne pomysly

Autor: >> j_shap (j_shap_at_op.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 20:30:02 MET

Użytkownik "Demon" <demon125@[nospam]wp.pl> napisał w wiadomoœci
> Temat stary jak swiat.
> Mam zamiar kupic nowy naped. No i zastanawiam sie nad napendem
> COMBO. Do wyboru mam dwa:
>
> 1. LG 52x48x52x
> 2. LiteOn 52x48x52 ewentyalnie 48x48x52 (czy jakos tak)
>
> Macie moze doswiadczenia z tym sprzetem?? Wogole jakie wrazenie
> z uzytkowania COMBO. Jak jest z awaryjnoscia i wytrzymaloscia
> takich hybryd.
>
> Generalnie sprzet ma byc u mnie do uzytko typowo domowego,
> nagranie kilku plytek na miesiac, obejzec jakis filmik DVD.
>
> Ratujcie bo slyszalem tyle samo plusow jak i minusow.

> [...]

Jak najbardziej polecam... w przypadku, gdy trzeba:
1. zaoszczędzić troche kasy;
2. zaoszczędzić miejsca w kompie.

W sumie powinien wystarczyc do normalnej pracy, polecłabym LG, w miarę
cichy. Co do awaryjnoœci to niewiele moge powiedzieć... Acha, LG ma serwis
producenta w każdym większym mieœcie... np. w Opolu działa bez zarzutu...