Re: COMBO LiteOn vs LG vs inne pomysly

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 17:15:58 MET

> Temat stary jak swiat.
> Mam zamiar kupic nowy naped. No i zastanawiam sie nad napendem
> COMBO. Do wyboru mam dwa:
>
> 1. LG 52x48x52x
> 2. LiteOn 52x48x52 ewentyalnie 48x48x52 (czy jakos tak)
>
> Macie moze doswiadczenia z tym sprzetem?? Wogole jakie wrazenie
> z uzytkowania COMBO. Jak jest z awaryjnoscia i wytrzymaloscia
> takich hybryd.
>
> Generalnie sprzet ma byc u mnie do uzytko typowo domowego,
> nagranie kilku plytek na miesiac, obejzec jakis filmik DVD.
>
> Ratujcie bo slyszalem tyle samo plusow jak i minusow.

Jezeli cos bym polecal (z tych 2) to Lite-on - kupilem juz kilka i jak
narazie dzialaja:) :

Plusy:
- cena
- malo miejsca zajmuje w kompie

Minusy:
- glosna praca
- jest troche wybredny jesli chodzi o nagrywanie i odczyt niektorych plyt
cd-r

Alternatywne roziazanie to:
- DVD Pioneer 121 tray
- CDRW Lite-on