Re: Jaki monitor 19'' CRT?

Autor: Alti (tuniema_at_adresu.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 20:19:21 MET

Użytkownik "norti" <norton_at_IIAAOOinteria.pl> napisał

> ja pracuje na NECu Multisync 95f Clearflat. jest to monitor raczej
sredniej
> klasy

No nie. Moze sredni z tych niskiej

Jak ma do DTP slużyc to odpowiedni jest EIZO T766. Niestety to stoi kolo
4kpln.
W takiej kwocie wziąlbym SONY G520 - 21". Do DTP to minimum te dwa monitory.
Sa na prawde zaczepiste. Niestety za jakosc sie placi (a wlasciwie za
porabane polskie podatki bo w usa ten eizo wyszedlby ok 2200pln) Sa drozsze.
Polecam grupe pl.comp.dtp
pl.comp.grafika

Pozdrawiam
Wojtek

ps A to DTP to w F2 sie uskutecznia czy w miejscu w ktorym PWr nie pozwala
pracowac bedac na PhD