Re: Jaki monitor 19'' CRT?

Autor: norti (norton_at_IIAAOOinteria.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 19:43:40 MET

> Zamierzam kupić monitor 19'' (CRT) i zastanawiam się jaki model wybrać.
> Zajmuję się prostymi pracami z zakresu DTP, ale głównie pracuję nad
obróbką
> tekstów. Bardzo proszę o radę co wybrać. Czy istnieją jakieś ciekawe
stronki
> www z opisem poszczególnych modeli z możliwością porównania? Z góry bardzo
> dziękuję za pomoc w wyborze i pozdrawiam :)))

ja pracuje na NECu Multisync 95f Clearflat. jest to monitor raczej sredniej
klasy (jest rzeczywiscie plaski dla uzytkownika, ale nie jest to plaskosc
samego kineskopu) ale ostrosc w porownaniu z innymi w tej cenie (kupilem go
w promocji ostatnio za 800 pln z 36m gwarancja, normalnie ok 1000) i jasnosc
jest zadziwiajaco dobra. na poczatku troche mory bylo widac, ale regulator
sobie z tym poradzil i naprawde obraz ok. jesli chcesz przeznaczyc wiecej
kasy to musisz sprecyzowac ile bo monitor 19" mozna kupic nowy i za 650 i za
4000. pozdrawiam