Re: odczyty temperatury na procku

Autor: >> j_shap (j_shap_at_op.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 20:17:08 MET

Użytkownik "MAX" <gta100_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci
> Płyta Asus A7V600-X a na niej Athlon 2500+ Barton. Pytanie: Które odczyty
> temperatury są bardziej zbliżone do rzeczywistej na procku: z Biosu czy np
> Aida, Sandra czy PC Probe dostarczonego do płyty, ktore pokazują to samo i
> około 6-8 stopni mniej niż Bios. Czy to prawda że Biosy na Asusach w tym
> względzie mają przekłamania.
>
> Pozdro

Ja testowałem płytkę EPoXa i temp. pokazywana w biosie i w oryginalnym
programie dołšczonym do płyty pokazujš tę samš temp. Skolei w programie
MotherboardMonitor temperatura była zawyżona aż o 10 stopni... Aż się
przeraziłem... Myœlę, ze należy ufać wskazaniom biosu i oryginalnego
oprogramowaniu.
jacek