Re: Problem z drukarką HP 930 Desk Jet

Autor: tadek (tadekw_at_wonspam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 19:48:01 MET


M&N w <news:23f0.0000036c.4027cdaa_at_newsgate.onet.pl> napisał(a):
> >
> > Użytkownik "M&N" <mn21_at_op.pl> napisał w wiadomości
> > news:23f0.0000030b.4027bd49_at_newsgate.onet.pl...
> > > Mam drukarkę HP 930 Desk Jet od trzech lat. Od dłuższego czasu nie
> > korzystam z
> > > kardiża na kolor(jest on jednak wsadzony do drukarki pusty). Drukarka
> > na czarno
> > > do niedawna drukowała bardzo dobrze. Teraz mimo,że w kardiżu czarnym
> > jest
> > > atrament nie drukuje (kardiż jest ten sam od początku). Czy to jest
> > wina
> > > kardiża czy czegoś innego ?
> >
> > moze zasechl tusz?
> > niedrukuje tzn jak sie zachowuje?
> > pobiera papier?
> > przesuwa sie koszyk z kartridzami tak jak normalnie?
> > sa jakies komunikaty?
> >
> > pozdr
>
> _Koszyk_z_kartrdiżami_nie_przesuwa_się_ ,ale drukarka zachowuje się tak
jakby

Jeżeli dobrze zrozumiałem opis to tu masz chyba przyczynę, koszyk w jakiś
sposób przykleił sie do prowadnicy (atrament, rdza, brud, .......)

> chciałą ruszyć. Nie pobiera w ogóle papieru i zapala się żółta lampka
> informująca o awarii drukarki. Tylko na czym awaria ta polega ???

Jeżeli moja diagnoza jest prawidłowa, to spróbowałbym ruszyć (przesunąć)
koszyk na prowadnicy oczyścić ją i nasmarować. Powinno pomóc.
_Ale_zaznaczam_robisz_to_na_własną_odpowiedzialność_ !!!

-- 
pozdrawiam 
tadek


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:11:37 MET DST