Re: Jaki sprzęt do kawiarenki?

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_ekipa.lublin.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 18:57:07 MET

> Klient pragnie, aby mu doradzić - nie zna sie na tym, a ma zamiar
uruchomic
> taką działalność. Ma do dyspozycji jakieś 60mkw - co mam mu poradzić? Jaka
> sieć? Co na stacje robocze? Wmawiać mu lepsze, trwalsze komponenty, czy
> raczej tani badziew, bo i tak klienci szybko zniszczą? Trochę mnie
zaskoczył
> i nie bardzo wiem, jak mu pomóc...

Moim zdaniem powinny to byc dobre monitory 17" (1280x1024_at_85HZ) i dość dobre
myszki optyczne i klawiatury. Bo z tym klienci bedą mieli bezposredni
kontakt.
A co w środku to mysle że nie jest bardzo istotne o ile w kawiarenkach nie
gra sie w gierki po sieci (sam nie wiem). Na pewno firmowe i pewne części,
niekoniecznie syper szybkie/wydajne.

Ja brałbym Celerony na płytach Asusa (lub inne markowe) na chipsetach
intela.
Dysk twardy chyba nie musi być ani duży, ani szybki, ani cichy jedynie
niezniszczalny aby nie padł szybko.

Pozdrawiam