Re: Jaki sprzęt do kawiarenki?

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 21:20:46 MET

Użytkownik "Kokopiko" <kokopiko_at_ekipa.lublin.pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem powinny to byc dobre monitory 17" (1280x1024_at_85HZ) i dość
dobre
> myszki optyczne i klawiatury. Bo z tym klienci bedą mieli bezposredni
> kontakt.

Chyba 1024x768_at_85 musi wystarczyć - nie oszukujmy się, 90% komputerów, które
mam okazję widzieć "u ludzi" ustawionych jest na 800x600, a jak już 1024 to
75 Hz - nawet gdy sprzęt pociągnie więcej. Więc klient się nie zgodzi,
zresztą, to nie Wwa i komputer "za 3000 z monitorem" uchodzi za "mocny".

> A co w środku to mysle że nie jest bardzo istotne o ile w kawiarenkach nie
> gra sie w gierki po sieci (sam nie wiem). Na pewno firmowe i pewne części,
> niekoniecznie syper szybkie/wydajne.

Chyba się gra, zwłaszcza, że klient będzie miał łącze 1Mbit na 8 stanowisk -
więc już można chyba to i owo po sieci pociągnąć.

> Ja brałbym Celerony na płytach Asusa (lub inne markowe) na chipsetach
> intela.

Myślałem o Duronach :)))

> Dysk twardy chyba nie musi być ani duży, ani szybki, ani cichy jedynie
> niezniszczalny aby nie padł szybko.

Ba, ale kup taki - te, co mają 36 mcy gwarancji to poniżej 120GB nie schodzą
(oprócz WD może)

Dzięki!

T.