Re: Jaki sprzęt do kawiarenki?

Autor: novax (novax_at_SPAM-PRECZ.wp.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 22:40:53 MET

Kokopiko napisał(a) w wiadomości: ...
>uruchomic
Jaka

powierzchnia lokalu akurat chyba gra mniejszą rolę niż to ile on chce
zainwestować w te komputery.

>A co w ?rodku to mysle że nie jest bardzo istotne o ile w kawiarenkach nie
>gra sie w gierki po sieci (sam nie wiem). Na pewno firmowe i pewne czę?ci,
>niekoniecznie syper szybkie/wydajne.

no niewiem... ZTCW to jednak się gra :>

>Ja brałbym Celerony na płytach Asusa (lub inne markowe) na chipsetach
>intela.

A ja bym brał O WIELE wydajniejsze Athlony XP w tej samej cenie. Płya
główna, jak to do gralni to wziąć jakiegoś taniego Asrock'a i już.
Za te same pieniądze które dało by się za zamulonego Celerona na Asusie
mozna złożyć całkiem niezłą maszynkę na Athlonie.

>Dysk twardy chyba nie musi być ani duży, ani szybki, ani cichy jedynie
>niezniszczalny aby nie padł szybko.

tylko Seagate Barracuda :) nie bierz za nic WD Caviarów z cerii WD*00(JB).
Sypią się jak nic.

pozdrawiam

novax