Re: zasilacz buczy :)

Autor: Grzegorz Czuba (grzegorzczuba_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 18:34:52 MET

Użytkownik "Shadow" <szadowski_m_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Kupilem dzis sobie zasilacz Modecom 300GTF, po tym jak moj codegen
> stwierdzil ze ma dosc. No i niby wszystko ok tylko denerwuje mnie buczenie
> wydobywajace sie z niego. Teraz nie wiem czy to wina akurat tego
egzemplarza
> czy wszystkie tak maja. Mial byc modecom cichszy od codegena i faktycznie
> wentylatora to w nim wlasciwie nie slysze, tylko ten dzwiek z
transformatora
> (?). Jak myslicie, tak ma byc czy isc wymienic? W codegenie nie slyszalem
> tego dzwieku.

Ja miałem takie coś : nagle zaczął mi piszczeć (tak głośno że było to
uciążliwe mimo szumu wiatraków) zasilacz (co zo kolei wykryłem po chwili
przykładania ucha tu i ówdzie oraz podmianie paru komponentów) ale tylko
podczas uruchamiania grafiki 3D (np.gier) - napięcia dawał stabilne jak
zawsze. Na tej grupie poradzono mi poszukać 'spuchniętych' kondensatorów -
na płycie, w zasilaczu itp. Znalazłem gada na grafice, wylutowałem,
wlutowałem nowy i tyle. Cisza, spokój, wszystko hula.

pozdrawiam