zasilacz buczy :)

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 18:17:23 MET

Witam!
Kupilem dzis sobie zasilacz Modecom 300GTF, po tym jak moj codegen
stwierdzil ze ma dosc. No i niby wszystko ok tylko denerwuje mnie buczenie
wydobywajace sie z niego. Teraz nie wiem czy to wina akurat tego egzemplarza
czy wszystkie tak maja. Mial byc modecom cichszy od codegena i faktycznie
wentylatora to w nim wlasciwie nie slysze, tylko ten dzwiek z transformatora
(?). Jak myslicie, tak ma byc czy isc wymienic? W codegenie nie slyszalem
tego dzwieku.
Jeszcze pytanko o wiatraczki w obudowie. Jedno miejsce jest pod zasilaczem z
tylu obudowy a drugie na suficie :) tzn na gorze na srodku. Mam jeden
wentylator i pytanie gdzie go zamontowac i w ktora strone ma wiac?
Aha, na procesorze (1800XP Palomino) mam radiator Titan z wentylatorem. Czy
da sie ten wentylator bez problemow zamienic na Arctic Cooling Pro TC?
Dzieki za odpowiedzi

--
Pozdrawiam,
Shadow