Re: [OT] 3D Mark jak zaspokoić dzieciaka

Autor: JorMunGanDur (x_at_x.x)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 18:19:46 MET

User_____<'Łukasz Ledóchowski'>
E-Mail___<lukled_at_tlen.pl>
MessageID<news:c08et1$3k4$1_at_inews.gazeta.pl>

> Nieprawda. Bo jeżeli 3DMark nie działa poprawnie to coś jest źle
> skonfigurowane.
Ja tu pisałem o napalaniu się na wyniki w 3d marku, a nie na samą jego prace
jako tester stabilności komputera. Przeczytaj jeszcze raz początkowy post.

> Poprawnie działający sprzęt nie ma problemów z
> przejściem testu z wynikiem odpowiednim do sprzętu
A poprawnie myślący człowiek nie robi tragedii jak mu brakuje ileś punktów
do np 20tyś.

> A to, że wyniki na twoim komputerze są losowe nie świadczy o
> niedoskonałości benchmarka, ale o braku umiejętności sprawdzającego.
Nie masz wpływu na sam program, choćbyś i nasrał do komputera, nie
zmodyfukujesz 3d marka. To że np nvidia oraz ati stosuje różne numery w celu
zwiększenia ilości fps kosztem jakości grafiki powoduje, ze taki test nie
jest miarodajny o czym byś wiedział gdybyś miał styczność z tym programem
jak i różnymi kartami graficznymi i różnymi sterownikami. Do sprawdzenia
stabilności jako tako sie nadaje, ale w żadnym razie do pomiaru wydajności
(choćby 3dm2k3).

--
http://www.republika.pl/jmgd/
Metal to braterstwo i elita