Re: [OT] 3D Mark jak zaspokoić dzieciaka

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 18:09:53 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak JorMunGanDur napisał:

> Ja się nie żale bo z 3d marka taki dobry tester jak z kaszla samochód
> ciężarowy.

Nieprawda. Bo jeżeli 3DMark nie działa poprawnie to coś jest źle
skonfigurowane. Poprawnie działający sprzęt nie ma problemów z
przejściem testu z wynikiem odpowiednim do sprzętu

> ROTFL nie wiesz o czym piszesz.

Doskonale wiem o czym pisze. Zrobiłem już setki testów w 3D Marku i
nigdy nie miałem jakichś nadzwyczajnych sytuacji. Jak ci sie nie podoba
to nie używaj tego testera, ale przyzwyczaj sie, że jest to podstawa
nie tylko przy testowaniu poprawności pracy komputera, ale także w
sprawdzaniu osiągów sprzętu.

A to, że wyniki na twoim komputerze są losowe nie świadczy o
niedoskonałości benchmarka, ale o braku umiejętności sprawdzającego.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)