Re: Drutmod nie działa

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 15:55:23 MET

Indywiduum zwane *JaroMi*, w wiadomości
<c086m3$rd8$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wyprodukowało:

> tzn rozumiem, że jednak są te PIDy gdzieś pod lakierem?

AFAIK są.

> bo z lektury (gdzieś w necie, sory nie podam:( ) wyniosłem, że dla
> najsłabszych Bartonów
> blokada polega na ustawieniu w strukturze połączeń... bez wyprowadzania tych
> sygnałów poza krzem:(

Hmm. Da się też, tylko jest dużo trudniej, bo nie wystarczy łączyć
mostki.

> Wydaje mi się ze AMD wytrąca sobie jeden z mocniejszych argumentów - 2GHz za
> bezcen....

Cóż. To naabija kabzę producentom mocnych płyt i pamięci. Kupisz sobie
takie co 220 MHz FSB wyrabiają to cię mnożnik tak nie będzie bolał.
Jakoś trzeba biznes nakręcać :(

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"