Re: [OT] 3D Mark jak zaspokoić dzieciaka

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 10:31:25 MET

> rozdzielczości) zwiększając podczas całego przebiegu fps do np ~500
zamiast
> ~150 oraz pod koniec okienko z liczbą np 35000pkt. Każdy kto nie wyrósł
> jeszcze z 3d marka, mógłby sobie "odpalić" dvd z takim filmem (divx
odpada)
> i byłby spełniony :)

Pierwsza rzecz po z zlozeniu komputera, instalacji OSa, driverow, patchy
itp. jaka robie to odpalam benchmarka. Jezeli wysypuje sie na testach, lub
uzyskuje stanowczo zbyt niskie wyniki jest to dla mnie sygnal, ze mam
problem sprzetowy lub softwarowy. Nic dziwnego w swoim dzialaniu nie widze.
Wydaje mi sie ze wiekszosc z nas postepuje podobnie.

--
Pozdrawiam.
-dymek-