Zmiana grafy a napięcie na procku.

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 10:23:13 MET

Takie spostrzeżenie. Pewnie Ameryki nie odkryłem, ale może się komuś przyda.
Miałem Athlona 1700_at_2600 (12,5*166), podkręcony Ram TwinMos i podkręconego
Herculesa 9100. Wszystko chodziło wystarczająco stabilnie. Zmieniłem Herca
9100 na 9500, zmodowałem, lekko podkręciłem i po pewnym czasie grania
komputer zawieszał się całkowicie. Odkręciłem kartę, wyglądało, że pomogło,
ale nie, po porostu trochę dłużej nie było zwisu. Po kombinowaniu z różnymi
ustawieniami okazało się, że pomogło zwiększenie "o krok" napięcia na
procku - Herc 9500 bardziej go żyłuje. :) Jak na razie żadnych zwisów, mimo
deszczowego łikendu spędzonego przed kompem.

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424