[OT] 3D Mark jak zaspokoić dzieciaka

Autor: JorMunGanDur (x_at_x.x)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 00:11:30 MET

Na mocnym sprzęcie nakręcić cały przebieg 3d marka np 2001, a później zrobić
retusz otrzymanego materiału video (w wysokiej jakości, pełnej
rozdzielczości) zwiększając podczas całego przebiegu fps do np ~500 zamiast
~150 oraz pod koniec okienko z liczbą np 35000pkt. Każdy kto nie wyrósł
jeszcze z 3d marka, mógłby sobie "odpalić" dvd z takim filmem (divx odpada)
i byłby spełniony :)

Napisałem ten postulat pod wpływem ciągłych tematów w stylu mam mało
punktów, ile będe miał punktów, jezu 3d mark się nie odpala, ratujcie 3d
mark... itp bezsensowne tragedie rodzinne :)

Ten, kto by sprzedawał płytki z takim filmem, zostałby bardzo bardzo
obleśnie bogaty :)

--
http://www.republika.pl/jmgd/
Metal to braterstwo i elita